Monday, September 28, 2009

urusan dunia ku

bulan yang berkat sudah pun berlalu kini masih lagi dalam mood merayakan kemenangan tapi apakah makna kemenangan itu.

aku kembali kepada urusan dunia ku seperti biasa mengejar sesuatu yang aku sendiri tidak pasti untuk apa dan di mana hujungnya.

dengan alasan hidup mesti di teruskan...........

23 comments:

imHepPie said...

slamat kembali berurusan ngan duniawi..ahaks!

{lumut} said...

berurusan dgn duniawi untuk ke kehidupan yg pasti...niat tuh penting.

T.u.Y.a said...

salam bro..
ape jadi pun urusan dan impian sebelum ni kena di lunaskan..

sambil2 makan serdak2 kuih raya tu,sambil2 memikir masa depan..heheehehhe..

NuR said...

donia..donia...

hukhuk...
nak buat mcm mana
itu kan kelangsungan hidup selagi ada nafas yg dipinjamkan

yusuf mujahidin ™ said...

Aslmualaikum.

apa blh buat...kembali ke asalan..

selamat bertugas!

=)

sI tEDI said...

hidup hanya sekali. manfaatkan sebaik mungkin.

enyheartsdiamond said...

eny pn da start byk assignment ney..sigh*

azzaliena suziantie feisal said...

selamat kembali mamai :)

bias® said...

memang itu jek alasan yang ada pun.

abgBro said...

cari rejeki yg halal tu pun kerja akhirat juge bro...

J@J@ / Bini The Rock said...

wpon dah masuk hari ke 2 bekerja....namun aku masih dlm mood raya!

camno nih??

:(

mamai said...

imheppie:
urusan dunia banyak dugaanya

lumut:
ya mari kita pasang niat

tuya:
ad lagi ker sedak kuih raya bak sikit

nur:
ya hidup mesti di teruskan

yusuf mujahidin:
tugas yang tak habis

sItEDI:
hidup dua kali.......mati sekali

eny:
uncle nak tolong tapi tak tahu ahaks

azzaliena:
baru tersedar nie cuti raya dah habis rupanya

bias:
mari kita cari alasan lain

abgBro:
itulah niat yang aku ada sekarang

jaja:
sama la kita masih...dalam mood raya

sharamli said...

hidup mesti terus

Solehah said...

keje itu ibadah..

Precious said...

perut2 kat umah tu perlu diisi beb ...

SuFy said...

wahhh..hehe...lupa plak, slmt hari raya maaf zahir dan batin bro..moga terus mndapat keredhaannya..n hav a nice day,...:-)

Cik Skaf said...

salam, kehidupan kat dunia nie pun utk kelangsungan kehidupan kita di akhirat nanti.. pun segala2nya akan ditanya.
"Selamat meneruskan hidup"

A.K.U.D.O said...

selamat mengurus,tuan pengurus..

Rozita said...

ye..alasan yg cukup menasabah..
hidup mesti d teruskan

cookie devine said...

btl tuh alasan hidup perlu diteruskan mmg betul.kadag2 CC pun keliru.hurmmmm...

mamai said...

sha:
kalau tak terus hidup mana nak beri anak bini makan hehehe

soleha:
bergantung apa jenis kerja juga..

precious:
tu yang buat aku tak lena tidur tu

sufy:
selamat hari raya kuih raya mana

cik skaf:
kelansungan untuk menuju ke sana tapi kerap tersesat

akudo:
nak urus orang nie yang payah

rozita:
alasan yang buat kita terus tabah

cookie devine:
keliru tak apa jangan mamai

fadzilah said...

selamat kembali bertugas..
hari ni keje elok2 ok!!

En.Beskot™ said...

amalan kita di dunia ni sbg bekalan ntok perjuangan di sana nnti..
harap².. niat kita x terpesong..