Sunday, July 26, 2009

homework dari anak laut siap dah



Homework dari cikgu anak laut untuk aku nie dah lama. cuma hari ini aku berkesempatan nak buat homework maklumlah dah berbelas tahun tinggalkan sekolah. lagipun aku nie bukannya paandai sanggat

1. Bekas kekasih saya adalah : - Soalan yang aku susah nak jawab pasal ada banyak kekasih kot hahah perasaan jap( suatu ketika dulu )

2. Saya sedang mendengar :- entah apa yang aku dengar sekarang aku pun tak tahu

3. Mungkin saya patut :- apa patut aku buat sekarang masih mamai lagi

4. Saya suka :- ha ini best aku suka tido dan tido dan tido

5. Sahabat-sahabat baik saya :- bila dia jadi kawan aku maka dia sahabat baik aku

6. Saya tak faham :- tak pernah paham sebab tu selalu fail

7. Saya kehilangan :- ssuatu masa dahulu

8. Ramai yang kata :- ada orang kata aku ker tak apa kata la apapun aku tetap aku

9. Cinta itu adalah :- bila ada yang frust dan kecewa bila putus cinta hahahaha aku hanya ada satu cinta sahaja.

10. Di suatu tempat, seseorang sedang :- bergembira dan menangis

11. Saya akan cuba :- aku tak pernah mencuba cuma try ajer ( membuat orang gembira bukan mudah ) baik aku gembirakan hati aku

12. Ayat SELAMANYA membawa maksud :- dulu kini dan selamanya macam pernah dengar ajer motto nie tapi dah tak relevent lagi kot hehehehe.

13. Telefon bimbit saya :- buat aku selalu tak ada privacy

14. Bila saya terjaga dari tidur :- alhamdulillah aku hidup untuk sehari lagi

15. Saya paling meluat bila :- bila saya meluat tak ada pun...

16. Pesta/Parti adalah :- nie sama macam pesta malam muda mudi ker kalau sama aku tak ambil port pasal aku dah tua

17. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :- anak kucing ( bob namanya )

18. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:- bila saya dewasa

19. Hari ini :- hari ahad yang blues dok rumah lipat baju

20. Malam ini saya akan :- malam nie ada F1 lepak depan TV sama al wafiq,al hazeq dan al maliq

21. Esok saya akan :- pie kerja macam biasa

22. Saya betul-betul inginkan :- agar semua orang bahagia

23. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :- pagi tadi tak sempat tengok cermin tapi wife aku kata aku hansem okay la tu

24. Pusat Membeli belah atau arked permainan :- aku wakilkan isteri aku jer arked permainan apa tu

25. Makanan barat atau Jepun :- masakan isteri dan mak aku lagi sedap

26. Bilik yang terang atau gelap :-bilik terang untuk aku buat kerja bilik gelap untuk aku tido

27. Makanan Segera adalah :- mee maggie la 2 minit ajer

28. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :- tunggu bila aku dah nak mati nanti

29. Siapa yang anda mahu TAG: aku nak tag semua orang boleh tak tapi yang bawah nie aku harap sgt depa jawab homework nie


* sulela alam desa ( turn aku lak )

* ida dunia ku ( sambil kau buat cerita antu )

* a.k.u.p.e.n.t.o.i. ( gua mau kasi lu susah )

* ber_uwang ( aku nak pinjam duit )

* adibah september sebelas ( hehehe adib kau jawab yer )

* sharamli ( budak nie aku suka tgk dia makan )

* ije ( siapkan kerja sekolah nie )

* intan anak abah ( dia selalu bercerita yang benar )


okay cukup dah nie kot anak laut aku memang tak pandai tapi kalau ada markah kesian bagi la kat aku

21 comments:

NuR said...

bro..
sure cikgu anak laut bagi markah penuh..hehe!

sharamli said...

cekgu..kal0 nk s0h wat keja sk0lah ni...kena blnja mkn...sbb nk tgk sy mkn kn?

GRuNGe said...

Bro, ishhh, aku masih lagi hutang tag dengan orang ni. Cemana agaknya nak bahagi masa untuk jawab ni. Hahahaha.

patungcendana said...

:-)

<< s| tED| >> said...

hehehehehe. femes TAG ni... mana2 pergo irg jawab TAG nI!!

INTAN said...

bila tgok ko jwp tag...aku mcm dah rasa aura yg ko akan mengetag aku

Sulela said...

Woooo...aku kene buat homework lak...uuuhuhuhuuuu. Nanti aku buat ye Mamai.

adibah said...

Assignment eh?? carry mark berapa?? hahaha

mamai said...

nur:
kalau cikgu anak laut tak nak bagi markah penuh saya mintak akt cikgu nur hehehehe

sha:
banjer makan boleh ajer janji kau jawab yer

grunge:
beban aku dah lepas betul atau salah bealkang kira hahahahaha

patungcendana:
aku ingat mmg nak tag kau tapi bila aku tgk anak laut dah tag dulu aku tak jadi la.

sItEDI:
macam mana aku boleh terlepas kau yer patut la ada rasa mcm tak cukup tadi

intan:
hehehehe aku memang tau kau terror jawab soalan

sulela:
jawab jgn tak jawab

bias® said...

bosan lah tuh kan?

Basuh Baju said...

aku akan pura2 tak pernah kena tag..haha

mamai said...

adibah:
cary mark 99%

bias:
sunday blues tak ada aper nak layan

basuh baju:
mmg aku nak TAG kau tapi aku tunggu masa yang sesuai

~~~ kay ~~~ said...

ko nih memang rajin ler!
(^_^)

NuR said...

haha..bro..leh je..
A+++ nur bagi.. grade paling besh yg takde lagi dlm schema markah.

imheppie said...

salam..hya saje jln2 tgk blog..huhu

mamai said...

kay:
dari pada membuang masa tu aku buat la apa yang perlu:

nur:
yes cikgu nur bagi markah penuh huhuhu

imheppie:
sila lah datang halaman saya tidak ada pak guar nak periksa cuma ada singbord ucap terima kasih

anaklaut said...

salam..

hehehe, ya Nur, bro maami pasti dapat markah penuh..

tq jawab homework ni..:)

@tune® said...

ikhlas x kau jawab soklan nih?

hahaha

J@J@ / Bini The Rock said...

Fuhhhhh!!!!...legaaaa.

mamai said...

anaklaut:
terima kasih cikgu bagi markah penuh tuk saya.

@tune:
aku jawab secara sepontan so maknanya ikhlas la tu hehehehe

jaja:
aku mmg nak tag kau pun tapi tunggu bila aku dah pandai

J@J@ / Bini The Rock said...

Jgn lah TAG aku ....

Aku tak pandai menjawab soalan!...

keh3