Friday, July 17, 2009

perfect husband

video



sekadar hiburan di pagi hari....

adakalanya bila terlalu jujur orang akan ambil kesempatan
adakalanya bila terlalu baik hati juga orang akan ambil kesempatan

sukar untuk kita percaya akan orang
sukar juga jika kita tak percaya orang
kerana kita bukan hidup bersendirian

malah lebih sukar jika kita tak percaya akan diri kita sendiri....

23 comments:

INTAN said...

maka, jd lah kita org yg sederhana dlm segala hal

T.u.Y.a said...

memang hidup ni terlalu complicated la bro..
bukan senang nak memuaskan hati semua orang..
terlalu baik,jujur,ikhlas sangat pun x leh..
nak jahat,kejam,zalim pun x leh..
so..what to do???

Naz said...

mula2 aku terharu...
last2 aku gelak...

pandai siot lelaki tu psycho. boleh dpt award the best actor...

sharamli said...

tu la yg slalu jdik..

xcya kt dri sndrik n pyakin dgn dri sndrik..

ayampinko said...

aku setuju.. percaya diri sendiri adalah senjata yang paling kuat.. n3 nko nie membuat aku jadi serius sekejap..
salam bro

cahaya kelip-kelip said...

selamat pagi..
=]

J@J@ / Bini The Rock said...

huhuhuuhhu...
jgn smpi tak percaya akan diri sendiri la bro!

IdaAnuar said...

yelah mamai...memang susah kalau tidak percaya orang tapi bukan senang pulak nak percaya orang...aku nak jadi orang-orang lah kalau macam ni

anaklaut said...

salam...bro,

tidak ada yang sempurna di dunia ini..

tq singgh anaklaut

NuR said...

huhu..
igtkan betul2 dia keje kat bank n waiter.. rupanya tertipu.

walaupun bkn yg sempurna, cukuplah dgn berusaha utk menjadi sempurna. itu lebih baik.

dkama said...

hahaha pandai pulak dia buat lakonan cam real depan bini... hahaha... betul la pijak semut pun tak mati...

adibah said...

Yang terbaik, adalah menjadi diri sendiri.., kan?

Redynne™ said...

ceeeiiitt!!

addicaaavaranduek!

perfect tul dia punya lie.. :P

mamai said...

intan:
serderhana adakalanya tak cukup untuk kita

TUYA:
kita cuba sedaya upaya tapi awas jgn sampai terpedaya

Naz:
nie semua buat aku nak belajar menyamar lani

shah:
belajar percaya pada diri sendiri

ayampinko:
jgn serius sgt nanti tak macho hehehe

cahaya kelip2:
selamat petang

jaja:
yakin boleh

ida:
kalau kau jadi orang-orang aku jadi burungnya

anaklaut:
kita cuba cari yang hampir sempurna

nur:
mencuba satu perkara yang baik dari tunggu dan lihat

dkama:
jgn kau cuba buat adengan tu pal yer

redynne:
muka tak bersalah ahaks

a.b geldofg said...

hehehehehe

bias® said...

haha. bodo lah clip tuh.

triple x malaya said...

hidup dalam wayang la ni...umpame timbang karat biru,menimbang keuntungan NYE...

niEna hailani said...

mula2 membuatkan aku rasa terharu...
lepas tue hampeh...

heheee...

marilah percaya akn kemampuan diri

mamai said...

bias:
mmg bodoh pun hehehe

triple X malaya:
timbang kaarat biru tu tak ada keseimbangan

niena:
tu pasal jgn percaya ahaks

anaklaut said...

bro mamai, sedih? malaysia masih x mampu lagi.:)

enyheartsdiamond said...

cetzzz!dramaking!

misznarney said...

huhh...hampeh tul!!

Sulela said...

Hek elleh...apeke halnye lah si mamat tu. Ni yang aku rasa nak sepak je kalau jumpa orang camni neh...huhuhu