Thursday, June 25, 2009

NEVERENDING STORY # 10...tugas aku selesai

aku kantoi dengan budak pentoi....aku tak tahu benda nie ujud sebab aku jarang ambil tahu

so aku perah otak berminggu-minggu camner nak sambung citer yang tak pernah habis nie...kira boleh layer


NEVERENDING STORY # 10

terdahulu....

1.budaksetan
2.budak "e"
3.budak aloy
4.budak paiseh
5.budak zul
6.budak kelantan
7.bukan budak-budak dah..ngeh3
8.budak ni la kasi aku..
9.budak pentoi


dari episod 9..

Dai jauh terdengar deruman enjin. Apalagi...Man babi pun terus baring sambil memejamkan mata...bunyi enjin semakin dekat dan kuat..bila dah tak tertahan dek telinga babinya bunyi bising dia membuka mata...

dan alangkah terkejutnya dia bila... tiba2......

Man babi terasa sakit di bahagian punggungnya terasa seperti kena suntik dan sakitnya sama macam masa dia kena suntik dengan doktor haiwan yang datang ke ladang tokey Ah Long babi...

puas Man babi berusaha memusingkan lehernya untuk tengok apa benda yang cucuk punggungnya...masa kena cucuk dengan doktor hari tu pun Man Babi tak dapat tengok hari ini dia nekad mesti tengok apa menatang yang haram jadah cucuk dia...

sedang Man Babi terkial-kil nak tengok tetiba satu suara berkata " lu babi mana ada leher nak pusing kepala nak tengok buat apa"

"ciss babi tak ada leher rupanya" kata hati Man Babi patutlah tokey Ah Long babi tak pernah sembelih kawan-kawan dia semua pakai cucuk ajer....tak macam Pak Abu lembu yang selalu sembelih lembu-lembu dia...

"patut la babi haram dimakan pasal binatang tak sembelih mana boleh makan"...babi betul la tokey Ah Long babi marah Man babi...

tetiba Man Babi teringat perbualannya dengan seekor anak babi yang selalu dia tengok jalan tunduk malu alah-alah Timah Janda yang gedik santai gitu bila lalu depan kedai kopi...

bila Man Babi tanyer kenapa anak babi dia selalu jalan tunduk...
anak babi tu dengan sopan berkata dia malu...malu pasal mak bapa dia babi...
"apasal nak malu" kata Man Babi...jawab anak babi.." Bang babi haram la bang tak tau ker"

Man babi cuba bangun lagi tapi kali nie mata Man Babi rasa berat macam mau tidor....

citer seterusnya....aku serah kat budak tune bagi dia tune ini story



ini dia anak babi yang aku curi dari..p*******i....

28 comments:

@tune® said...

hohoho...
nk dgr tune babi kah??
kikiki

ije said...

nape ng gigi anak babi tu? lawa sgt. ehe

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

thx bro...lu smbg juga akhirnya....

wa chow dulu...

mamai said...

@tune: hang tune la camner gayer pun hehehe tugas aku dah lepas..

ije;
pasal dia rajin gosok gigi

akupentoi:
wa dah janji sure wa sambung.....

anaklaut said...

wow..puitisnya..

"mencari erti cinta
di sebalik rasa duka
mencari erti sayang
di sebalik hati yang benci
salam....ayat yg sungguh puitis..tq

"mencari erti rindu
di sebalik marah yang terpendam
mencari erti diri
kerana aku manusia
yang tak pernah mengerti"

terima kasih.

J@J@ / Bini The Rock said...

haiiiihhhhh!!

cheeettttt....
anak babi pandai posing gigi plk ekk...

mamai said...

anak laut:
aku buka pujangga...

jaja:
nak tunjuk dia baru gosok gigi

eiza in the house.. said...

best pulak citer nie..smbung2..

IdaAnuar said...

cantik betul gigi babi tu...pentoi tolong gosok ea...

mamai said...

eiza:
tak lama lagi kau kena sambung hehehe

Ida:
pentoi dah merajuk....sedih aku

░♥si lampu neon♥░ said...

wuh comel gila!

anaklaut said...

salam..

mana ada ada pompuan yg tak berleter bro..?

salam singgah..

Dark Ray™ said...

ahahaha......

Naz said...

bakat terpendam ni...

klaka la pesal anak babi tu. dia boleh tanya balik, 'abg x tau ker'.... sakit perut aku gelak sorang2... hahahaha

mamai said...

lampu neon :
yang mana comel tu....

anak laut:
ada perempuan bisu hehehehehe

Naz:
terima kasih pasal kau gelak....

Baginda Reformasi said...

hahahaharharharhar

salam dr baginda untuk semua,

Khemah Polis giat dibina di Manek Urai, Masjid Rakyat pula diroboh Terengganu

link:
http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/06/khemah-polis-giat-dibina-di-manek-urai.html

Sulela said...

Adehhhh...dalam tak sanggup nak baca, aku tersengih gak sorang2...kekeke

Naz said...

terima kasih juga pesal n3 hang ni menceriakan hari aku... hehehe

hijrah said...

pentoi tutup blog...WHY?
b*b* hahaha

mamai said...

baginda reformasi:
kemah orang kwain ahaks...

sulela:
cam kerang busuk ker

Naz:
sama-sama

Hijra:
aku rasa ada something happend somewhare ngan pentoi

@tune® said...

okeh..da sambung...kiki

Basuh Baju said...

tak elok guna babi..guna khinzir..haha

tak pon ba alif ba ya..

tak pon vavi..

mamai said...

atune:
terima kasih kerana meyambung ahaks

Basuh Baju:
apa pun perkataan dan sebutan kita tetap merujuk kepada binatang yang sama hahahahaha

patungcendana said...

hehehe...babi tak de leher ke?

mamai said...

patungcendana:
babi kepalanya bercantum dengan badan..leher tak cukup panjang untuk di kategori sebagai leher...

Namasayeain said...

lawak sehhh..penat beta bergelak ketawa..hahaha...

Redynne™ said...

lenguh molot sy t'sengih b'sulam sebutan 'babi'.. :P

mamai said...

redynne:
jgn sebut babi tapi H1N1