Monday, March 1, 2010

biarkan



biarkan mawar itu berduri
biarkan langgit itu kelabu
biarkan laut itu bergelora
bairkan ombak itu menghempas pantai
biarkan bayu itu menghembus sayu
biarkan malam itu terus sepi
biarkan bintang itu tidak bersinar
bairkan bulan itu tidak bercahaya
biarkan pungguk itu terus merindukan bulan
biarkan hati ini terus berdarah
biarkan perasaan ini resah
biarkan jiwa ini kian parah

biarkan diri ini menyangi mu
izinkan aku terus mencintai mu
kerana hanya itu yang aku tahu.......



p/s: akan sampai harinya kita akan berjumpa dengan satu situasi yang sukar untuk kita membuat pilihan

26 comments:

maira said...

hye uncle mamai..

enyheartsdiamond said...

biarkanlah..
biarkan aku..hidup sendirian :D

::[si putihpurple]:: said...

buat plihan xpernah mudah mcm bukak kulit rmbutan..fiuh2~

cik EPAL said...

biarkan saya komen di sini dan singgah selalu :)

Erna said...

akan sampaikan juga..satu saat..kita akan kehilangan insan yang disayangi..

~0~ said...

indah...sangat..

patungcendana said...

biarkan gelora melanda hati...
biarkan tangisaan merintih...

lagu siapa ni...hehe...

azzaliena suziantie said...

biarkan.
masa yg menentukan.

Frodo Baggins said...

>>___<<


perghh,
saya kagum pakcik!!
hahahahha

yeap, sampai masa semua akan rasa saat tuk buat pilihan. mungkin mudah ... atau sukar.

DzulhafixiceD said...

biar bukan bererti tak kesah..
kan?


duh..
gua yg lepak ngan patung tuh..
ngn addy n pentoi last2 mase nk mimpi nk abes..
lu pon ade kan..

triple x malaya said...

caya la,raja puisi...

azieazah said...

Yaa..
biarkan saja rasa cinta yang membara...
walau cinta monyet atau dipanggil cinta kera..
kerana cinta milik semua..
tak kira tua atau pun muda..

heheheh.. bleh kot lirik cenggitu?

triple x malaya said...

caya la..raja puisi.

tembikai kuning said...

suwit!

and ade masa, pilihan yg kite kene pilih, sgt lah kasi kite sakit.

tp tetap akan bagi bahgia one day.
kan?
;p

aloy_paradoks said...

kalau semua asik biar,, habis la..

master teddy said...

jgn biarkan teddy sorg2.,

Solehah said...

biarkan aku menjalin asmara, dengannya yang ku cinta..hehe..ni lagu tok siti..
biarkan la apa pun janji pakcik hepi..

yusuf mujahidin ™ said...

salam bro

biarkn segalanya berlalu....

Moon BlooDy Spell said...

jgn biar bulan tak berchaya

e. indah said...

salam lalu ...

akan sampai harinya kita akan berjumpa dengan satu situasi yang sukar untuk kita membuat pilihan

**hari tue dah lama sampai n keep berulang2 ...

maiyah said...

moga pilihan yg dibuat bertetapan ngan jiwa

tunbegia said...

biarkan biarkan siluncai,

salamm,

cahayachenta said...

teruslah membiarkan.. hehe

puisi pakcik kali ni lebih ringan.. senang je nak tangkp

Wanita Itu said...

sayunya baca..

EISENHOUR said...

bro mamai,eisen xsuka sgt bila kena bt keputusan yg menyakitkan ht kite.

Sharinginfoz said...

biarkan semua... janji happy kan...

Jom DPLI

iphone dengan Digi