Saturday, February 27, 2010

mimpi pasar malam di rumah anai-anai galeri shah alam



shah alam tak mungkin akan sesat biar dari jauh mahu pun dekat....

entah saper la yang lukis peta nie...

19 comments:

beautiful_rose said...

ehh pete ye..
huhuhu br semalam ke shah alam join perarakkan maulidur rasul.

~~~ kay ~~~ said...

kalau sesat call jer talian hayat...
(^_^)

maiyah said...

hehe.. cam kuih kuye je peta tu

DzulhafixiceD said...

sesat la.. ahaha

chah~ said...

hahaha.. klo ikut peta ni mmg xkn sesat ea.. hehe~

EISENHOUR said...

jalan sehala eh?

laila said...

sesat? cetak petak ini
haha

Wanita Itu said...

macam nak gi, tapi ada anak sedara lak kat umah huhu.. cam tak dapat ajer :(

zia said...

gua jauh beb huhuhu..-->sepak mamai

hisham said...

salam bro...waktu saya komen ni saya kt melaka..pergi jmpe saudara wat jemputan,,,maaf...moge sumenya ok.

HonEyBuNNy said...

wahhh...ciap ada peta g uncle...hiihi

Moon BlooDy Spell said...

teringin mahu pergi..

yusuf mujahidin ™ said...

salam

bro, sy dok shah alam 3 sem br tau sket2 jln kt sn...hehe

senang je upenye...pi mai pi mai tang tu

semoga sehat2 bro dn kluarga

NuR said...

aa..ada ape ni?? mentangla jauh..lama x update.. ketinggalan je..hukhuk

miEz haNeM said...

pakcik..
terima kasih sudi mengundang:)


terima kasih melayan kami BTF!

sajak pakcik dan kakak tetap terbaiK!

azieazah said...

Tak sesat ek?
huh... kami yang kerap ke UiTM tu pun kekadang keliru gak..

Shah Alam ni terkenal sebagai bandar paling banyak roundabout...sorang kawan kata, ada 40 lebih rounabout di Shah Alam, betoi ka?

enyheartsdiamond said...

hehehe..eny x sesat pon hari tu :)

tembikai kuning said...

haha.
comel lah peta.
pakcik best lah malam tu!!!
kak jasmine pun cool!

-siv-

kimisai said...

huh patung pulak boleh sesat..hahaha