Tuesday, February 23, 2010

misi mencari hotel yang tak penuh



pergh gila lama betul tak buang sampah kat sini, aku sibuk sekarang nie pasal ada misi hujung minggu nie. entah apa ke MIMPI budak-budak PARADOKS nie, suruh aku jual minyak kat PASAR MALAM dah tu kat LAMAN BUDAYA SHAH ALAM jam LAPAN MALAM hari SABTU 27/02/10 nie. kata mereka tak boleh lambat kalau tak MBSA tarik lesen semula, almaklum la kita menumpang depan rumah orang.

lu orang kalau mau beli minyak atau tengok aku jual minyak datang la, harap maklum kat pasar malam tak ada kerusi yang di sediakan, kalau rajin bawa la tikar or surat khabar buat alas tempat duduk.....

33 comments:

caluk@cencaluk said...

kalau x de hal nanti wa join bazaar lu he he

Cik Cookie said...

salam.
lama Cik Cookie xsinggah sini.
mohon maaf.
nak tya bro skit.
ada terlibat ngn art kan?
maksud cc lukisan.
CC nak ada bnda nak tya.
harap bro dapat contct cc melalui ym cookiedevine83@yahoo.com
thanks

~0~ said...

insyalllah aku turun

patungcendana said...

keji nya tajuk!!!!! :-p

jumpa kau 27 hb ok. :-)

JMR said...

ooo..hotel banyak dh punuh ke..:-p

al-lavendari said...

dah singgah tapi tak tahu nak komen. semoga berjaya !

enyheartsdiamond said...

nanti eny dtg taw uncle :)

maiyah said...

best gak tu jual minyak ngeee

zia said...

ala..jauhnya..huhuhu

suhaila-ab said...

JUAL MINYAK?..LEN MACAM JE BUNYI...

azieazah said...

Teater? wahhh... best nih..

malangnyer macam jauh sangat nak pegi sana memalam... ada hotel kosong lagi tak?

DzulhafixiceD said...

orang minyak ade jual x?

mamai said...

caluk:
sila la datang terima kasih

cik cookie:
bro tak pandai melukis tapi kalau nak bagi opinion tu insyaallah

O:
terima kasih

patung cendana:
hahahaha aku carikan kau yang oaky punya

JMR:
lebuh kurang macam tu la

al lavendari:
kalau ada masa meh la shah alam

eny:
thank you dear

maiyah:
kalau ada masa dan upaya jalan-jalan la ke sana

zia:
mana ada jauh

suhaila:
hehehe minyak atar

aziezah:
insyaallah ada lagi hotel yang kosong tu

ber_uwang said...

sesat tak kalau gi sana .

dkama said...

ini minyak bukan sebarang minyak...PEACE..

master teddy said...

tingin nk g tp bz la skang uncle.. ;(

~~~ kay ~~~ said...

mesti ramai peminat nih...
(insyaallah kalau sempat singgah sbb ade kat IB)

AzuanBudakMemandai said...

jual minyak ape bro huhuu

Wanita Itu said...

insyaAllah saya jenguk :)

Solehah said...

jual minyak ape pakcik?

mamai said...

ber_uwang:
lu jgn takut bro shah alam tak boleh sesatnya...lu call gua

dkama:
minyak atar

master teddy:
sekejap ajer tu datang la

kay:
kalau sempat datang la, show kami free ajer

azuan:
macam-macam minyak lu datang ajer

wanita itu:
terima kasih kalau datang

soleha:
nak tahu kena la datang tengok

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

kenapa tak ajak aku sekali

sekamar said...

salam..

boleh beli..

abe long said...

uncle...
sy tmpang jual sliper crocs ok?

Razman said...

aku nak datang. ada couple seat x?

Mawar_berduri said...

wa...cam best ..tapi kenapa la malam?..ala...kalau siang bley gak jenguk2....

Sharinginfoz said...

beli2 jangan tak beli.... seronok apa jual kat pasar malam boleh jumpa ramai orang kan...

Dapat Beg Free

Jom Nasi Lemak 1Malaysia

mamai said...

brutalsolo:
kedatangan kamu amat di alu-alukan

sekamar:
nak beli boleh sahaja

abe long:
silakan kalau kamu nak berniaga pasti boleh sahaja

razman:
lu mau couple seat bawa sendiri hahahah

mawar_berduri:
dah nama pun pasar malam dan mimpi

sharingfoz:
kalau nak joint sekali datang la

{lumut} said...

pakcik join ker?
x paham maksud jual minyak tuh..hee.lambat sikit pick up.adeh

cik EPAL said...

dah penuh cari la hotel lain :D

insan marhaen said...

IM bawa tikar bila pi dengar ceramah jer...

aloy_paradoks said...

surat khabar lama kalau jual buat lapik duduk laku kut malam tu ye...

e. indah said...

korg perform ker aper?
all da besh lerr ... ; )

salam singgah sini ....