Monday, May 25, 2009

Meluat.......

aku dah meluat....
aku meluat dengan PDRM...saman aku tak payah la sain...
aku dah meluat dengan SPRM...PR dulu kemudian BN...
aku dah meluat dengan BN...wait to be end...
aku dah meluat dengan SPR...nama aku selalu tak ada kat senarai..
aku dah meluat dengan PM...hari ini cakap one malaysia tapi esok cakap jangan mintak bukan-bukan...
aku dah meluat dengan TPM...PPSMI bila nak habis da...
aku dah meluat dengan GM...gaji aku bila nak naik...

16 comments:

Ikhtilaf said...

"aku dah meluat dengan GM...gaji aku bila nak naik... "

nie kalo ikot care gerombolan, lu kne kasik bodek lebey cket..

mamai said...

Ikhtilaf:

masalahnya aku pun dah meluat dengan gerombolan....cara bodek nie tak serasi dengan hidup aku...

IdaAnuar said...

cam ne nak cakap kalau gaji nak naik..kerja lah sendiri kalau nak naik cepat...tapi kena usaha lebih lah.boleh gak jadi kaye raye pe...kerja dgn orng mcm tu lah.

sharamli said...

bila keja semakin byk k0t..bru gji naek..KOT

mamai said...

ida:

mmg dah plan nak kerja sendiri ngah kumpul modal....aku dah bosan kerja kat sini

Sha:
kerja banyak....hmmmmm rasa dah banyak kerja kau buat nie termasuk update blog hehehehe

Sulela said...

Jangan meluat ngan aku dah la...kekekeke

mamai said...

sulela:
ngan kau aku tak meluat tapi nak ngorat hehehehe

Atan said...

he he he
M= money
M= miskin
M= ....

SRISUFI said...

Bro...

masih MAMAI kah atau kena wabak PETAK KEPALA?

abgBro said...

aku pun meluat gak tp nak wat camner..hantam saja lah mamai ooii..hehe

mamai said...

atan:

M= mamai hehehe

Sri:
tak mau petak pala takut kena barah otak....mamai tak apa

AbgBro:
ada masa rasa tak sanggup ler bro...

abgBro said...

adat berjuang bro..pahit manis kena telan juge..

abgBro said...

adat berjuang bro..pahit manis kena telan juge..

gayour said...

"be careful what you wish for... cause it may come true..."

the gypsy meets the boy
w.a.s.p. - crimson idol

mamai said...

abgBro:

Manis tu racun....pahit tu obat...madu aku rasa bini aku tak setuju...

Bro Gayour:

Bro terima kasih datang melawat...I wish for toyota wish..ok ka bro

Anonymous said...

http://kisahsikainburuk.blogspot.com/