Wednesday, May 27, 2009

Maaf hari ini tiada sampah.....

Maaf hari ini tiada sampah kat halaman ni...
kerana aku dalam mood menjaga alam sekitar....go green...
mungkin juga aku sahut cabaran mogok lapar...
atau mungkin aku protes bila ada yang kunci halaman sendiri...
dan ada juga yang bunuh diri tapi lagi ramai yang kena bunuh tiap-tiap hari...
mungkin juga aku sakit hati or maybe jatuh hati...or...aku sayu hati...
tapi itu semua kau orang jangan kisah....
sebab aku tak pernah ambil kisah...

terima kasih kerana beri aku seteguk air...
bukan niat nak buat susah...
maaf dengan sampah yang bersepah-sepah kat halaman rumah kau orang...










.....oittt mamai ini bukan sampah kah....mak oiii meja aku bersepah....

11 comments:

sharamli said...

tgh mamai ke ap ni?

Sulela said...

Nanti majlis perbandaran takde keje la mamai...hehehe

mamai said...

sha:
sikit mamai....berserabut ngan sampah

Sulela:
aku buat kerja suka rela nie....lagi pun majlis perbandaran lom ambil lagi sampah kat depan rumah aku

zachatta said...

;)

atan said...

jangan jadi sampah masyrakat dah la.. meja bersepah tak pe

Ikhtilaf said...

sampah 2 ketepikan dlu..
dendam liverpool da terbalas..
pwas ati gua lanyak fan MU..

mamai said...

atan:
kau muncul dengan imej baru....sampah masyarakat tu nanati aku tolong kemaskan...

ikhtilaf:
aku juga puas.....tapi sedikit kecewa pasal piala berpindah tempat...

abgBro said...

mai..aku kuciwaaa..huhukhuk

IdaAnuar said...

mamai..hari ni aku tak komen pasal sampah ko tu..aku nak ckp ko memang merosak kan mood aku dgn mengutuk Mu yang dah kalah tu

mamai said...

abgBro:

aku kecewa dalam gumbira...

Ida:
mmg tujuan aku nak rosakkan mood kau hari nie hehehehehehe....mana boleh nak menang ajer

gee said...

-->buang sampah kat rumah mamai..hehehe