Friday, May 22, 2009

Kalau ini keputusanya....

Berbulan-bulan lamanya tak pernah sehari aku tak mengikuti dari yang sah kepada yang haram dari lelong yang tergantung daripada haram kembali ke yang sah biar kurang 24 jam....

Dari semalam aku dok gelisah....hari ini keputusannya dah sah walau bukan itu yang aku harapkan tapi itu sudah aku jangkakan.

kalau ini keputusannya....aku dah malas dah nak cakap apa-apa aku cuma nak tunggu edah. lepas ni turun naik mahkamah tak sudah-sudah...tuan hakim pooodahhhhhhh hari ini kau cakap sah esok kau cakap saya tersalah....

lagi tinggi mahkamah kau pergi lagi banyak mahkamah aku merayu...hehehehe...hahahaha....kalau ini keputusannya....citt pooooodahhhhhhhhh....terima ajerlah rakyaat pun dah lelah...

9 comments:

gee said...

tak sah..cuba lain kali yer..hehehe

gee said...

tak sah try again ok..hehehe

mamai said...

gee si kecil molek:

cuba tetap cuba kalai nie aku nak try, test, uji dan cuba tengok ada sangkut tak

abgBro said...

perjuangan blom selesai lg bro..

mamai said...

abgBro:

kekadang rasa macam semangat dah pudar dengan permainan kotor mereka...tapi mmg itu pun yang depa mau

IdaAnuar said...

malas nak ambik tau klau cam tu..

mamai said...

ida:

nak tak nak kena juga ambil tahu kalau tak kita selalu kena tipu

IdaAnuar said...

ambik tahu jugak tapi kan mamai sampai bila diorang nak jadi macam ni?..mcm kat tempat aku ni sama jugak.misi aku dan kawan-kawan nak drop kan sorang umat ni dah hampir sampai kemuncak..lelah jugak lah nak berjawap dengan YB,YB exco ni..dah hampir sebulan aku n geng turun naik pjbt YB..Dan YB nye plak..aduh!pantang tengok dahi licin.Gilo

mamai said...

ida:
kena sabar benda-benda macam nie...tapi mmg syok