Thursday, May 21, 2009

Cinta......

cinta itu buta...
cinta itu gila...
cinta itu suci...
I love u...
U love me...
cinta untuk ain...
selamat pagi cinta...
syurga cinta...
cinta melankolik...
cinta fotokopi...
cinta kolestrol..
cinta antara benua...
sejernih cinta...
cinta hati...
cinta ku kau bawa pergi...
cinta sana...
cinta sini...
ayat-ayat cinta...
kau yang ku cintai...
cinta buat aku hilang harga diri...
cinta buat aku dihargai...
cinta buat aku rendah diri...
cinta buat aku sakit hati...
cinta buat aku berdendam diri...

Hidup ini dikelilingi cinta...
mari kita raikan cinta...
anugerah dari cinta...
kita kenali diri...

mari kita raikan cinta...
cintai alam sekitar...
agar hidup lebih segar...
cintai sungai kita...
untuk anak cucu kita...
cintai laut kita...
biar para nelayan gembira...
cintai hidupan kita...
mereka juga mahluk seperti kita...

mari kita raikan cinta...
cinta kita buat yang hakiki...










cissssss.... mamai u broke your own rule.....

21 comments:

gee said...

takut jatuh cinta dgn lelaki nanti mkn hati..hehehe

gee said...

takut jatuh cinta dgn lelaki nanti mkn hati lak..

mamai said...

gee si kecil molek:

best la dapat makan hati bukan selalu dapat tu...

SRISUFI said...

cinta oh cinta...cinta boleh jadi satu semangat...cinta boleh jadi pembunuh...macam kes letup kat puncak sana tu..

hehe

mamai said...

sri:

yang kena letup tu pasal cinta haram...

SRISUFI said...

spesis cinta jugak kan bro...cinta WANG KERTAS nya..komisen....

;)

Sulela said...

Cinta membuatkan kau menyerah segala
Cinta membuatkan kau sanggup hilang keluarga
Cinta itu buta tapi indah
Cinta membuat kau bahagia dalam gundah
Cinta itu segalanya
Namun cinta pada Allah itu tiada taranya...

mamai said...

Sri:

itu tandanya cinta dunia...komisen tak dapat nyawa hilang jasad bekecai..

Sulela:

Merdu sungguh bila kamu berbicara bahasa indah

zachatta said...

Cinta? ;)

abgBro said...

mencintai adalah satu tuntutan...

lu ok ker bro? hehe

Ikhtilaf said...

gua tgh sakit pale serta risau..
camne en mamai boley jd camnie..
ade sesape bley tlg antar g spital..

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

berapa banyak cinta daaa....

sharamli said...

best ke cinta?xm0 la....xbest p0n kn?

mamai said...

zachatta:
aku tau kau pun pernah bercinta..

abgBro:
wa okay cuma ting tong sikit...

Ikhtilaf:
sakit...kau sakit apa....sat aku panggil doktor

Pentoi:
gua malas nak bercinta nie...cintai joran kita

Sha:
aku tau kau ngah kemaruk bercinta hehehehe

IdaAnuar said...

jom pi tengok surga cinta lak...

mamai said...

ida:
aku nie mmg pantang tgk citer cinta...

misznarney said...

wat rules did u broke my dear uncle??
hehe...

IdaAnuar said...

apa sal?tak suka atau suka?kalau suka..sama lah dengan aku.suka novel cinta ,suka cerita cinta.terutama nya cerita korea..

zachatta said...

Takut sangat jatuh Cinta.. ;)

mamai said...

nani:
my lovelly nice.....you know how much I hate love hehehehehe

Ida:
aku mmg tak beberapa gemar tgk dan baca citer cinta nie mungkin pengalaman kot....

Zachatta:
aku puntak mau jatuh cinta

gee said...

hati ayam kan banyak kat pasar..hehehe