Monday, March 8, 2010

pandang

hidup ini harus pandang ke hadapan untuk terus berjaya, tapi jangan lupa untuk pandang ke belakang agar kita tidak terlupa bila berada di hadapan......

segala yang jelas pada pandangan mata biar sama terang dengan pandangan mata hati...
agar apa yang kita miliki tidak berlalu pergi

22 comments:

Wanita Itu said...

pandang kiri kanan?

ber_u_wang said...

pandang pandang lama lama jatuh hati ... he he he

DzulhafixiceD said...

tapi pandang depan tu jangan melangut sangat..
nanti lenguh..
nanti sakit..
nanti sendiri..

Cik Cookie said...

pandang melalui fikiran

Frodo Baggins said...

kisah semalam boleh jd panduan tuk kita hari ini dan esok ...

sharamli said...

atas bawah p0n kena jugak pandang

tunbegia said...

pandang atas bawah,

salamm,

sayu=pilu said...

stujuuuuuuuuuuuuuuuuu

siv said...

pandang kanan, pandang kiri, pandang kanan lagi.

jom kita melintas!

~0~ said...

jgn berjalan mata terpejam

Erna said...

pandang kehadapan memang perlu..cuma jangan dilupakan apa yang dah ditinggalkan dibelakang...untuk peringatan..

al-lavendari said...

betul kena pandang belakang sekali sekala, lebih2 lagi bila nak belok utk elakkan berlaku kemalangan !

suhaila-ab said...

aku skang tgh cuba pandang kehadapan ni bro..tunggu...hehehhhh...

~~~ kay ~~~ said...

kene juga pandang walaupun kita meluncur laju ke hadapan --->

AzuanBudakMemandai said...

pandang ke hadapan tue perlu..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

jangan pandang belakang congkak

master teddy said...

pandang jgn x pandang.. ;D

kimisai said...

gua rabun ..so kalau tak pakai spek gua pandang belakang je xpe kan,,tak nampak sgt,,,

maiyah said...

jgn lupa yg blkg

huj@n said...

jangan lupa pandang tepi untuk mengingati siapa yang berada disamping kita semasa kita susah dan senang...:)

patungcendana said...

jangan pandang sahaja...maku sure kita nampak...:-)

e. indah said...

turn left turn rite to crossin' life ..