Monday, January 11, 2010

pergi

pergi
kau boleh pergi
dia boleh pergi
mereka boleh pergi
semua boleh pergi

pergi
pergi mati
pergi jahanam
pergi mampus
pergi jangan kembali

pergi
sekarang boleh pergi
besok boleh pergi
hari ini boleh pergi
bila-bila boleh pergi

bila sudah pergi boleh dapat anugerah
bila sudah pergi boleh dapat gelaran
bila sudah pergi baru orang kenang
bila sudah pergi yang tinggal hidup senang



p/s: kasih sayang mana taruk

32 comments:

en.Adam said...

macam vincent

A.K.U.D.O said...

kira upah cuci kereta kan?

ber_uwang said...

resam dunia macam tu la

azzaliena suziantie said...

tamau
nk duduk sini jugak ;p

atie said...

Mamai...

cakap pasal pergi nie kan.... teringin sanggat nai gi mekah... cikgu nie pandai tulis sajak nie... saya dulu kelas sastera masa form six... tapi tak minat menulis... kalau kena tulis cerpen ... suruh kawan tuliskan.... coz masa ting5.. saya klas perdagangan.....

seroja jingga said...

kadang kadang kita terpaksa pergi untuk kebahagiann

enyheartsdiamond said...

entri ni sempena kejayaan lagu PERGI kat AJL ke uncle??hehe :D

nursarah said...

pergi menang AJL 24

master teddy said...

xmo.xmo..nk duduk kt blog pakcik jgak.
kasih syg taruk kt blog ney.im always smile ble bc blog ney =)

Sharinginfoz said...

jangan kau pergi.. tunggu....

Jom Main Catur

Jom Terminate Kad Kredit

Mawar_berduri said...

dah macam lagu Aizat plak ..

mamai said...

enAdam:
hahahah kit pergi disko

akudo:
cit tak berbaloi

ber_uwang:
manusia memang macam tu

azza:
dok kat blog pakcik no hal

atie:
insyaallah samapai hajat kamu nanti...berapa upah kengkawan tolong tuliskan cerpen tu

seroja:
ya betul kita kena pikir mana satu penting

eny:
protes kat ALJ hahaha

nursarah:
camner boleh menang yer

master teddy:
boloeh ajer nak dok kat blog pakcik nie

sharigfoz:
tak mau tunggu merajuk dah nie

mawar berduri:
protes la nie hahahaha

::[si putihpurple]:: said...

pergi da menang tu haaa..

maiyah said...

ingt nk nyanyi lagu aizat.. pe kes nih

abgBro said...

w0w cam hangin satu bada jer hang ni mamai...aper kes br0?? ekekekes

aloy_paradoks said...

ya la,, mana taruk?

terima kasih byk tunggu sampai habis.

Mamai said...

si putih purple:
pakcik tak puas hati pasal pergi menang hahahaha

maiyah:
kes tak berapa best nie

abgBro:
biasa la bro orang sekarnag nie bila dah tak ada baru sibuk nak kenang masa ada dok caci

aloy:
nanti gua update gambar ngan video

~~~ kay ~~~ said...

tajuk entry nih....pergi - Aizat (OST Talentime).. pagi tadi asyik dengar lagu nih nyaris x accident!huhuhuuuu
(^_^)

panggiL guA siv. said...

jgn la halau kite pakcik!
T__T

basikaltue said...

kadang2 perlu pergi demi kebahagian org yg kita syg.. :)

Koyuki said...

saya dah lama 'pergi'

T.T

hehe~

kenapa bunyi macam kecewa ni pakcik?

Solehah said...

btl la tu..bila dah pergi baru nak sedar, nak insaf, nak sayang, nak mintak maaf..nak harta tu tak yah kata la.

Razman said...

nak pergi naek pe ni? xde tansport...

sI tEDI said...

aku takut aku pergi tak kembali. belum bersedia walau bila2 saja boleh pergi..

sharamli said...

ingtkan entri untuk aizat...hu3

mamai said...

kay:
naik bosan dah dengar lagu pergi hari nie

siv:
kamu jangan pergi

bsikal tue:
ya adakalanya tapi jangan pergi tanpa tujuan

koyuki:
sedikit kecewa hari ini

soleha:
kalau dah pergi baru nak hargai sudah terlambat

razman:
naik teksi or LRT hahahaha

sItEDI:
aku juga belum bersedia tapi bila kita kan bersedia

sha;
hampir juga tadi hahaha

T.u.Y.a said...

setuju2..sangat sangat le setuju..

Frodo Baggins said...

hahahhahaha
Bro mamai ~ lu mmg terbaik!!
tersenyum lebar baca entry nih
1000/1 bintang!!!
kekekkekeke


>>_____<<


((puas hati aku!))

addyaholix said...

ok ok aku pergi. mungkin bila aku mati, baru dapat rasa dihargai... haha!

zia said...

betul..betul..hehehe..-->nak pergi beli burger jap

mamai said...

tuya:
dihargai bila sudah tiada di caci ketika hidup kit aini

frodo:
hisss kamu nie banyak sangat bintang tu hahahaha

addy:
kau nak pergi mana kalau pie berjalan aku nak ikut

zia:
beli untuk pakcik sekali

cahayachenta said...

aik.. terdemam dgn lagu PERGi ke pakcik...