Tuesday, December 29, 2009

aku benci hujung tahun

setiap kali hujung tahun datang aku mesti meradang. bila hujung tahun tiba aku pasti jadi gila. aku benci hujung tahun, kala orang berpesata aku yang bersusah payah. bila sampai hujung tahun aku rasa nak lari dari dunia ini. bila hujung tahun menjelma, aku jadi orang yang paling glamer.

aku benci hujung tahun.....
aku benci dengan huruf dan nombor yang banyak, aku benci dengan kertas-kertas yang bersepah...



p/s: untuk beberapa hari yang akan datang. aku tidak dapat berjalan-jalan dan membuang sampah di laman kamu semua. jadi laman kamu semua akan bersih dari sampah aku....dan beberapa hari yang akan datang aku terpaksa lupa anak bini dan rumah. dan beberapa hari akan datang aku rasa macam kena tido kat opis. tapi kalau mood crazy aku datang apa aku peduli aku terjah juga laman kamu semua

36 comments:

enyheartsdiamond said...

uncle. rox selalu!!!

miSs s!v said...

ekekeke.
selamat bekerje pakcik!
;p

hisham said...

bro..terjah jgn x terjah..haha..tolong buang sampah kt umah sya...hehe............tk cre bro

~** PROFFY **~ said...

hikhik
chaiyok chaiyok pakcik mamai..!!

:)

maiyah said...

benci tapi rndu tu

seroja jingga said...

aku juga! dengan beban keje belambak.closing revenue..planning.focast nxt year..budget..staffing..sales.profit and lost.! nak muntah aku rasa..

ni aku ambik napas sekejap..ronda ronda blog korang.

meh lah kita sama2 bekerja..cuma aku mungkin kau anggap beruntung..sebab aku tiada sesiapa dirumah..

beautiful_rose said...

erkk???
pakcik mamai keje ape yerk smpi mcm tuh sekali?

{lumut} said...

pakcik,
kerja2 juge kesihatan jage okei..
saye pon x suke ujung tahun ni.

zia said...

rileks la pakcik..gua pun bz gak aper..hehehe

abe long said...

woooooooooooo

rjin nye kamooooooooooo

J@J@ / Bini The Rock said...

Semoga kerja kau akan beres ASAP! agar kehidupan kau akan teratur kembali spt biasa..

Lupa seketika anak bini atas urusan kerja..takpe lah yea!

ber_uwang said...

ujung tahun tutup buku....

mamarempit said...

staun skali je....

lilek arrr....aku pun....bulan 1 nanti...bos dh highligt...ade audit...heee..mencik tau

A.K.U.D.O said...

rileks bro..ank bini mmg understanding time nie..

Daun Bidara said...

sini lepak hujung tahun...boss busy la kita kuuuuuli

pisey said...

benci hujung tahun sebab dekat dengan awal tahun.malas belajar lah!!hahahaha.

~0~ said...

selamat berjuang...

patungcendana said...

busy nya kau...

AiE bAhRi said...

bro mamai..

kerja takkan pernah abis. selamat meymabut tahun baru beberapa hari lagi.=)

abgBro said...

hahaha sian kt hang bro...tp nk wat camne kan dh keje...lg pun ujung taun je yg trpenjaranye bkn selalu...sabo je la ek...igt2 kn la dpt bonus 4 bln gji bior ilang tensen tuh...ape2 pun gua phm, berat mate mmndang berat lg bhu yg mmikul ekekeke

mamma mia! said...

7 januari tahun depan besday aku. nak hadiah. ini bukan oertanayaan. ni permintaan. hahahaha

Rozita said...

jgn salah kira bro!

Koyuki said...

kesian pakcik
nak saya tolong?
heh~

iva saionji said...

wah...same ar kita ek..hahahaha..sabar jelah banyak2 ek pakcik..nak wat gane..heheheh

bias® said...

apa ada hal?

umi_e said...

salam...kak e pun tak suka hujung tahun! Kalau boleh jangan ada hujungnya hehehehehhe :D

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

ujung tahun ada masyuk ka?..keluar suda tentu..

sharamli said...

xpe2..2 ari je lagik...

Liyana said...

mamai..apa maksud bila akhir thn awk jadi org glemer..hm, biasalah keje banyak.. sama macam saya..

~~~ kay ~~~ said...

biasa ler...
x mo benci2...sabar byk2
(^_^)

al-lavendari said...

kalau tak ada hujung ... mana ada pangkal. kalau tak ada pangkal ... semua jadi susah.

Frodo Baggins said...

kekekkeke rilexxx bro mamai.


FRODO SUKA HUJUNG TAHUN!!!!


larixxxxxxxxxx


>>________<<


Happy new year!

Naz said...

hehehehe... ala bro, setahun sekali. :)

en_me said...

ammvoiii.. sampah abang mamai tewww

Masy said...

jgn la benci hujung thn.. klu takde hujung, mana nk dtg awal thn heheh

@tune® said...

ko odit ke??aku pelik la..asal ujung tawon jer odit...stock check aaaa...aku juga benci