Friday, May 15, 2009

Selamat Hari Guru.....

Selamat Hari Guru buat mereka yang ditauliah sebagai guru
Selamat Hari Guru buat mereka yang akan menjadi guru
Selamat Hari Guru buat mereka yang pernah bergelar guru
Selamat Hari Guru buat mereka yang bercita-cita menjadi guru
Selamat hari Guru buat mereka yang bergelar ustaz dan ustazah
Selamat hari Guru buat Kamu yang berkongsi cerita dan pandangan dengan aku

Terima kasih buat guru-guru ku yang mengajar ku dengan ilmu logik dan ilmu akal
buat bekalan hidup ku di dunia yang menghitung masa.....

9 comments:

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

hari-hari selamat...

wah mamai....idea cam air terjun nampak......

sharamli said...

selamat ari guru jgk..tp kamu bkn cikgu kan?hu3

mamai said...

pentoi:

ya selamat buat lu bro....terlanjur idea datanga aku tulis ajer la

Sha:

Selamat ari guru buat kamu juga saya seorang guru pada anak-anak saya

Atan said...

cik gu atan dulu nama dia selamat haji parjo..
memang selalu selamat he he he

mamai said...

Atan:

pasal dia selamat maka kita pun ucap selamat kat dia juga...lama aku tak dengar orang jowo ngomong

PJ selamba said...

kalau lecturer kira camne ek?

mamai said...

SlambaPJ:

Kalau lecture tu aku kira macam guru besor heheheh selamat hari guru buat lecture

eliza said...

semoga semuanya selamat...

selamat pagi..:)

mamai said...

eliza:

gembira kau dah kembali hehehe selamat kembali