Thursday, April 16, 2009

PKR Gemar populariti...Berita Hairan

MELAKA: Tindakan bekas Timbalan Ketua Menteri I Pulau Pinang, Mohammad Fairus Khairuddin meletak jawatan sebagai Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Penanti, menunjukkan tembelang Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang lebih gemar mencari populariti politik, berbanding membantu rakyat.

Kalau tak ada populariti macam mana nak menang.....macam artis juga la kalau tak popular tak dapat berlakon.....
tapi rasanya lagi baik habiskan duit rakyaat untuk buat pilihanraya supaya kita dapat wakil rakyaat yang benar-benar berkerja dari habis duit ketempat lain yang langsung tak memberi kepantingan kepada rakyaat.

Surang-kurangnya PKR melakukan perkara yang betul apabila mengundurkan wakil mereka yang didapati tidak cekap dan didapti terlibat dengan rasuah ( masih belum pasti dalam siasatan lagi ). Daripada UMNO yang masih mengekalkan menteri besar yang terang-terang didapati bersalah kerana rasuah dalam pemilihan baru-baru ni.....malah tidak konsisten dalam membuat keputusan walau kesalahan yang sama dilakukan oleh orang lain....

2 comments:

Anonymous said...

Mamai;
Nanti SPRM dengar.Jangan kecoh-kecoh,diamlah buat statement jer ,bisik dalam kelabu jer. nanti indek Rasuah malaysia meningkat.Nanti seluruh dunia tahu.Jangan bagi tahu kat org.Pesan dari orang tua nyanyuk.

Aku said...

aku sedang menanti penanti.ya, hidup ini penuh dengan penantian.