Monday, April 13, 2009

Frust.........

Aku betul-betul bengang last saturday, mana taknya semua persiapan dah dibuat semua peralatan dah disediakan tinggal tunggu masa ajer. last-last dapat sms plan batal aduh patahnya hati.....

Kalau plan batal sebab ada kes kecemasan tak apa juga ni pasal ada orang lain pulak potong line. Mentang-mentang la dia yang berkuasa so dia boleh kansel orang lain punya plan...Aku dah bua persiapan awal dah trip kali ni aku dah plan nak naik kan alu-alu yang terlepas masa trip pertama aku dulu.

Aku dah terbayang macam mana alu-alu atau tenggiri punya sentapan dan dia punya layan fuhh mesti best, paling tidak pun aku boleh bawa balik selar,kembong atau tamban boleh juga buat lauk.....

Disebabkan bos jabatan laut nak memancing kat tempat yang sama maka kami yang dah confirm seramai 15 orang terpaksa batalkan plan....dan untuk membawa hati yang patah
ada yang pie mancing kat kolam pasal kelengkapan daha ada...

Aku cabut balik rumah sambung tido pasal sakit hati.....kalau tak boleh la aku tayang ikan kat pentoi hari ni hehehehehe( sorry la bro tak ada rezeki mungkin pasal aku tak ajak kau kot )......namun hati sedikit terubat bila Liverpool menang 4-0 dengan Blackburn last saturday...

No comments: