Thursday, April 16, 2009

National SME Conference 2009


From 14-15 April 2009, Matrade Exhibition & Convention Center, Aku terpaksa memaksakan diri untuk hadir ke National SME Conference year 2009 organise by Expoter Club. Aku sendiri tak tahu mengapa aku kena hadir dan atas sebab apa. Di sebabkan GM aku insist so kena la ikut takut nanti kena cop melawan pulak.

Pada mulanya aku ingat conference ini tak banyak berguna untuk aku tapi ternyata aku silap. Sebenarnya dua hari conference ni banyak maklumat yang aku dapat yang selama ini aku tak tahu. Actually SME conference is good for those want to involve in business or already in business especially in SME.

Terdapat banyak peluang dan bantuan sama ada dalam bentuk kewangan atau khidmat nasihat yang di sediakan oleh MATRADE DAN SMEDEC. So bagi sesiapa yang ingin memulakan atau membesarkan perniagaan rajin-rajinlah datang ke MATRADE and SMEDEC.

Anyway red tape is something normal and always happen but for all the SME and future SME don't give up....and for me this topic should be discuss during the conference

No comments: