Wednesday, May 6, 2009

Dia dah Mai.....

Tu dia, dia dah mai dah kecoh la lepas nie ramai yang hilang, lepas makan pun kena cekup nak pie celebrate birthday orang mati pun kena cekup, buat kebajikan supaya BERSIH pun kena cekup beri nasihat supaya buat baik pun kena pecat..
tak tau mana mau lari lepas ni nak sembunyi tang mana silap haribulan dalam jamban pun depa dok geledah.....

Jalan raya pun depa dah sekat macam mana nie sok aku ada mesyuarat penting kat utara...kalau tak pie aku kena pecat ngan boss huh susah nie, aku naik kapal terbang takut depa suruh aku landing kat Thailand, tak mau aku pie sana pasai sana ada selsema haram....

Pening pala aku nie weh....udah la pagi tadi Arsenal kalah hampeh buat penat aku berjaga.....apa pun pagi nie aku nak tengok Barcelona and Chelsea sambil tu aku cari la akai camna nak ke utara sok....

7 comments:

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

apa nak buat bro.....kuasa kat depa...itam pun bleh jadi putih..

mamai said...

Pentoi:

Betul kata hang tu hitam pun boleh jadi putih kalau ada kuasa betul salah belakang kira....janji umpan aku dimakan ikan...

Pyanhabib said...

selamat tengah hari! :)

mamai said...

Selamat petang bro Pyan......segalanya telah hitam di Malaysia....

IdaAnuar said...

cuba kalau kita ada kuasa...cam na lak lagak kita.

eliza said...

eh best apa pgi thailand..jalan2 maa..

hehehe

mamai said...

Ida:
Kalau kita ada kuasa maka aku kan jadi superhero tahap 14 supaya aku boleh tolong orang...

Eliza:
Bukan tak nak pie cuma takut tak tahan godaan