Saturday, April 25, 2009

Umno siap gempur negeri Pakatan

Apakah strategi yang akan mereka gunakan untuk merampas kesemua negeri yang dikuasai oleh Pakatan
Strategi "Hantu Kopek" nampak berjaya dalam merampas Perak walau cara ini nampak tak mulia tapi bagi UMNO itu bukan persoalanya kerana mereka sudah lama tidak mulia...
Wang bukan menjadi soal kepada UMNO kerana mereka sememangnya beruang....
RM60 billion masih belum habis dipakai lagi.

Apakah mereka yang berada dalam Pakatan akan terus berdiam diri dengan rompakan yang akan dilakukan oleh UMNO. Strategi bagaimana yang akan digunakan oleh PR untuk mempertahankan diri dari perompak dan dalam masa yang sama merompak negeri yang berada dalam tangan UMNO....Perlis dan Terengganu adalah dua peluang yang besar untuk PR melebarkan jajahan....untuk tujuan ini PR patut lebih agresif mengrekrut tentera baru terutama yang muda dan yang berpendidikan. Kerana UMNO juga menggunakan cara yang sama dan mereka lebih berpeluang kerana mereka beruang.....

3 comments:

Anonymous said...

Benar kah UMNO guna strategi Hantu Kopek?Jadi kalau Pakatan gunakan strategi CABUT DAN LARI..adakah cara PKR itu lebih baik?

Elokkah peribadi seorang pemimpin yang konon mendabik dada mengutuk BN dahulu untuk menang kerusi tetiba cabut lari kerana kononnya nak sambung study dan luang masa untuk famili?

Itu lagi alasan tidak bernas..entah-entah masih ramai pemimpin Pakatan Rakyat seperti itu..main tangkap muat sahaja calon untuk menang kerusi.

Kemudian suka menuduh UMNO sahaja yang tak betul..tidak sedarkah UMNO itu hanya satu komponen untuk parti yang terdiri BANGSA MELAYU 100%?Tetapi BN itu pula yang mempunyai kompenen campuran yang sama-sama mentadbir Malaysia..

Dan betul sangatkah PKR,DAP dan PAS?Tak sedarkah PAS sendiri bukan parti 100% orang melayu dan ISLAM lagi,silap haribulan PAS dahulu parti islam 100%,kini menjadi PARTI CAMPURAN..

Dan sedarkah semua pembangkang gilakan pangkah daripada rakyat untuk menang kerusi..lepas menang CABUT LARI..Pemilihan pemimpin yang sungguh MENGANCAM MARUAH NEGARA.

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

tapi dema kuasai segala-galanya bro..

Mamai said...

Tanpa Nama:

Perkara yang serupa berlaku dalam UMNO dan BN juga jika dulu mereka letak monyet pun boleh menang asal bertanding bawah parti dacing zaman purba....cuma beza PR mereka memperbetulkan apa yang dah mereka buat silap...

Pentoi:
Ya mereka orang yang berada dan berkuasa.... cuma semangat mereka kurang