Monday, April 27, 2009

PM Turun Padang....Tak Puas Hati

Aku bangga bila dapat tahu PM kita turun padang kat KL tengok masalah rakyaat, sungguh perihatin PM kita ini.
PM kita sanggup bersesak naik LRT dan terpaksa berdiri pulak tu...."realiti kehidupan rakyaat Malaysia". So sekurang-kurangnya dia tahu yang selama ni parti yang memerintah Malaysia ini telah mengabaikan rakyaatnya....

PM sungguh tak puas hati dengan beberapa projek yang tak siap ikut jadual tapi malangnya PM tak selidik siapa yang dapat kontrek tu....

PM tak puas hati dengan sistem pengangkutan di Malaysia tapi tak pulak selidik siapa menteri yang terlibat dengan jabatan tersebut selama 50 tahun dulu...

PM kecut hati sebab selama ini rakyaat sudah tak puas hati dengan parti yang memerintah....

Rakyaat tak puas hati sebab dulu pun ada juga orang dalam kerajaan buat lawatan tapi bila balik pejabat goyang kaki.....

Sebelum PM sekarang PM dulu pun pernah sekali buat yang sama pun tak puas hati.....tapi dia dah angkat kaki...rakyaat jadi sakit hati.

4 comments:

toytian said...

Ada makna tu nanti tak masuuuuuuuuuuk.Rakyat tetap melopong.Sokong jangan tak sokong, dah nak kena lelong masih sokong kah?

Mamai said...

toytian:

Makna yang amat mendalam sajer nak servey mana projek yang boleh untungkan kroni 60billion banyak lagi

Seladang said...

Sia terpaksa turun ketempat orang ramai kerana dah tak ada duit nak angkut orang dengan bas buat sambutan besar-besaran dia.

Atau dia turun tempat orang ramai tu nak cari janda Monggol kot?

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

lps ni dia turun lagi ke?