Friday, March 27, 2009

Rindunya......dari pertemuan singkat



Hari ini genap sepurnama kau meninggalkan sejak dari pertemuan singkat kita dahulu, sesungguhnya hati ini amat resah saban hari aku terkenangkan diri mu. Rasa rindu pada mu amat mendalam. Aku tertanya-tanya apakah kau pun jua begitu atau kau tak ambil peduli akan diriku.....

Semenjak dari pertemuan singkat kita dahulu aku tidak menerima sebarang berita dari mu,tapi itu bukan salah mu aku jua tidak mengirim sebarang berita buat mu.....apa boleh buat komunikasi kita terbatas atas sebab yang hanya mereka sahaja ang tahu.
namun aku berusaha menyuarakan rasa rinduku biar hanya melalui protes kepada mereka adakalanya aku boikot minum susu tapi milo aku tak tolak....



Ku harap agar kau disana terus ceria selalu dan tidak sekali melupakan diriku sebagaimana aku mengingati diri mu....

semoga kau dan aku akan bertemu kembali seperti mana dahulu....kita akan tetap menghitung hari yang mendatang sehingga di ketemukan......aggh ridunya kau pada mu..

No comments: