Thursday, March 26, 2009

Pemilihan UMNO....siapa pun yang menang UMNO dah lama kalah

Keputusan yang diluar jangkaan dalam pemilihan perwakilan umno terutama bagi ketua pemuda umno....
ku sangka UMNO ini benar-benar ingin berubah.......kemenangan KJ pada aku merupakan satu lagi tanda yang umno akan terus berkubur...mana tidaknya orang yang didapati bersalah masih lagi boleh menang dalam pertandingan..
sayang sungguh ceteknya pemikiran dan pertimbangan ahli umno yang membuang undi pada pemilihan perwakilan ini...

Aku masih boleh terima jika Mukriz yang menang sekurang-kurangnya dia tidak terlibat dalam politik wang
Manakala Khir Toyo sudah terlalu banyak kes penyelewangan wang yang berlaku dalam era pentabiranya sebagai MB selangor dulu...( bukan aku sokong Mukriz cuman menilai ).

Kesimpulanya mereka yang ada dalam UMNO memang tidak berubah sebagaimana yang mereka laungkan, masih ada lagi satu jawatan yang penting yang akan ditentukan oleh ahli umno hari ini. Kita lihat bagaimana pertimbangan ahli yang membuat keputusan.

Apa pun pada aku tak kira siapa yang menang dalam pemilihan umno kali ini umno sebenarya telah lama kalah, mereka kalah ditangan sendiri....

Pada pandangan aku UMNO benar berubah...mereka berubah from bad to worst........

No comments: