Monday, March 2, 2009

Another Sad day


today is my another sad day....seperti biasa aku sedih bukan pasal dewan rakyaat perak tak boleh bersidang atau
sedih Pak Lah nak bagi kuasa kat Najib ( Mimpi ngeri aku jadi kenyataan )atau ramai rakyaat Malaysia yang derhaka....

Tapi aku sedih hari nie sebab lagi staff aku berenti and last day dia orang kerja kat sini...walaupun aku dah tau awal pasal depa dah bagi notis sebulan. Aku sedih sebab kehilang pekerja yang bagus, rajin dan berdikari bukan senang nak cari perkerja yang bagus nie...

Bukan aku nak kata staff lain tak bagus mereka semua bagus pasai tu la aku cukup sedih bila mereka semua berenti.
aku kerja kat sini pun bukannya lama sanggat pun baru 3 tahun lebih ajer tapi. sokongan dan kerjasama yang mereka berikan amat baik. Tapi aku tak boleh nak buat apa-apa bila depa nak berenti and bukan suka-suka dia ornag nak berenti tapi sebab ada komitment lain yang tak dapat dielakan....

anyway life must go on......wish you all the best.

To Kak Fadizah selamat maju jaya dengan business make sure ada diskaun bila saya pie makan kat restoran nanti

To Izan take care your future baby nanti bagi tau la blila ah bersalin yer.....

and to my good friend Fezah, Miri terlalu jauh tapi ada masa balik la semenanjung.....jagn lupa call yer and jaga menantu aku tu baik2.

No comments: