Tuesday, February 10, 2009

Why.....

Salam perkenalan buat semua pembaca blog mamai. Ini merupakan blog saya yang pertama dan merupakan kali pertama saya menulis blog. Terlebih dahulu saya memohon kemaafan kepada semua seandainya tulisan saya yang setrusnya dalam blog ini akan menyinggung perasaan orang yang tertentu atau pihak yang tertentu.

Mengapa saya tergerak ingin menulis blog.

1. Saya ingin berkongsi pendapat dan pandangan dengan penulis blog lain tentang pelbagai perkara
dari sudut politik, ekonomi, sosial dan sebagainya samada dalam dan luar negara.

2. Saya ingin berkongsi pengalaman dan pengetahuan dengan penulis dan pembaca blog.

3. Saya ingin menambah ilmu dan belajar dari semua orang tidak kira dari lapisan masyarakat di Malaysia.

4. Bagi manambahkan lagi kenalan

Ini mungkin mukadimah biasa yang dah basi kita dengar oleh itu saya berharap anda dapat memberi tunjuk ajar dan komen.


Salam
Mamai

No comments: