Sunday, March 6, 2011

yang ingin ku tuliskan

penat sudah memikirkan keadaan ini, sampai bila akan ada kesudahannya, sampai bila harus bermain dengan teka-teki, sedang hati sudah lama pasti. ingin sahaja berkata-kata tapi berat lidah untuk mengucapkannya,berat hati takut mengundang bencana.

adakala cuba untuk sedaya-upaya untuk melupakannya namun tak terdaya, makin kuat dan nyata pada perasaan ini. keadaanya tidak sama kerana ianya berpunya bukan seperti yang dipinta.

terasa seperti ingin dilepaskan dari segala kenangan....dan biar dia mencari kebahagian.



p/s: segalanya sudah berlalu dan kenangan itu hanya sebahagian dari rencah hidup yang dilalui...doakan kebahagian

24 comments:

sharamli said...

kenangan tu makin diingat makin sakit

seroja jingga said...

salam kawan...
maaf aku lama menyepi..aku betul tertarik dgn entry yang ini..
alhamdulillah.aku biasa saja..masih dlm medication..tapi syukur Allah masih beri aku peluang untuk terus bernafas..

many things happened..but move on..itu paling pnting..

aku selalu berharap kau dan keluarga sihat..insyaAllah pnjang umur kita jumpa kan

seroja

azieazah said...

Apa lah yang ada pada kenangan, jika menyakit jiwa menyentap perasaan.

Lupakan saja. Pandang ke hadapan dgn lebih waspada dan berani.

Hidup Mesti Diteruskan!

Sharinginfoz said...

sukar nak lupakan kenangan

Puan Capa said...

kenangan baik, simpan jadi ingatan sepanjang hayat. yg buruk, buang jauh2

patungcendana said...

wah2...blog ni dah bertukar wajah rupanya....hehe...

maiyah said...

assalam.. ingt yg indah je le :)

zia said...

Moga di beri kekuatan untuk melupakan..err..hehehe

HonEyBuNNy said...

moga kebahagiaan milik semua...amin..;-)

@tune® said...

semoga kau, aku dan mereka semua berbahagia hingga keakhirnya...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Kenangan semalam pengajaran untuk akan datang :)

127 HOURS

atie said...

semoga berbahagia selalu............

aunyasyuhada said...

let bygone be bygone abg man,
HIDUP MESTI DITERUSKAN !

beautiful_rose said...

kenangan
makin kita cuba nak lupakan
makin kita teringat....

bias® said...

tengah doa lah nie. jangan lah kacau.

... said...

^__^

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
cari saja yang baru... yang sudah kenapa di kenang

^ C.e.n.g.k.i.h ^ said...

daku doakan..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

update pls

sharamli said...

dah sebulan ni xupdate..keh keh keh

~~~ kay ~~~ said...

assalamualaikum:
"Wahai orang-orang yang beriman, jadikanlah sabar dan solat sebagai penolongmu".(Al-Baqarah: 153).
semoga anda tabah dlm ujian hidup ~ saya doakan anda berjaya di dunia & di akhirat.

(alhamdulillah saya masih spt biasa dlm menjalani hidup yang cuma sementara nih... thanks, masih sudi berkunjung ke blog saya)

sekamar rindu said...

salam...

bro...Sebuah Kenangan lama..kadang2 mahu di lupa..tapi msih belum berjaya..semakin mahu dilupa.semakin mencengkam jiwa./.

Insan Marhaen said...

teringat lagu winter sonata...

CGG said...

kata2 uncle sungguh dalam..

kene buka kamus hati...
siapa gerangan